דף הבית >> בית >> ג'יפים ברמות מנשה >> טיול שטח ברמות מנשה - פנטזיה של הטבע

חולות, מים, פריחות, עליות, ירידות- את כל אלה תקבלו בטיול שטח ברמות מנשה הכולל נסיעה בנופים משתנים, החל מאזור הכרמל דרך בקעת הנדיב עד חולות קיסריה והים. בטיול בשטח ניתן לראות נופים ואטרקציות שאינם נגישים לנו בטיול רכב רגיל או אפילו במסלול טיול רגלי. מלבד טיול שטח ברמות מנשה, ניתן לבחור בטיול שטח בכל חלקי הארץ. רוצים לראות דווקא אטרקציות בדרום הארץ, כולל אטרקציות במדבר יהודה? בטיול זה תגיעו למדבר יהודה הנחשב לאחד האזורים הקסומים והמעניינים בארץ, בו בתוך נוף בראשיתי ניתן לראות מנזרים הבנויים על הצוק באופן מעורר התפעלות ממש, את המצדה וכמובן את ים המלח המציץ בין הצוקים.

טיולי שטח ברמות מנשה - טיול מהנה לכל המשפחה


בניגוד לטיול רגלי אקסטרימי שמיועד למיטיבי לכת ומטיילים מנוסים, טיולי שטח ברמות מנשה הנעשה בג'יפ מתאים לכל המשפחה. אזור רמות מנשה נחשב אטרקציה בצפון הארץ בגלל הפריחות הרבות שבו, המרחבים הגדולים והשטחים הפתוחים לעומת אזורי חורש סבוכים יותר. לכל אלה תגיעו במהלך טיול שטח ברמות מנשה. רוצים פיקניק בחיק הטבע? בטיול תעצרו גם לקפה בטבע, כולל ארוחה טעימה בה תשתמשו בתבלינים שצומחים באזור באופן טבעי. אין כיף גדול יותר מארוחה כזאת, בשילוב של פעילויות ומשימות מרתקות בהן הילדים יהיו פעילים, יתנתקו קצת מן המסכים ויכירו את הטבע בהנאה גדולה.

טיול ג'יפים בשטח לגיבוש הצוות


אם טיול שטח ברמות מנשה מספק הנאה גדולה למשפחה למה לא לעשות זאת גם לעובדי החברה? אנחנו בג'יפ חיון נארגן לכם במקצועיות רבה את יום הגיבוש שלכם לעובדי החברה. בין אם תרצו לשלב בטיול אטרקציה בצפון הארץ, אטרקציות בדרום הארץ או אטרקציות במדבר יהודה, אנחנו נתכנן עבורכם חוויה נהדרת שלא תישכח. ניתן לשלב פעילויות ODT, כולל מירוץ אתגרי בסגנון המירוץ למיליון שיוציא מן הצוותים הרבה אדרנלין וידובר במשרדי החברה עוד הרבה זמן.

טיול ג'יפים בשטח ברמות מנשה - פעילות מקסימה המשלבת בין טבע, פעילות, נוף, משחקים ותנועה בתנאי שיודעים אין לתכנן אותו. אנחנו בג'יפ חיון חיים את הטבע, מן הצפון ועד הדרום. כל מדריכי הטיולים אצלנו הם מיומנים ובעלי ניסיון וגם מכירים היטב את הסביבה בה הטיול מתקיים. 
 

טיולי שטח ברמות מנשה - פנטזיה של הטבע

יש משהו מאוד ישראלי בתחום טיולי שטח ברמות מנשה. הישראלי הממוצע אוהב לצאת ישר מהביתו בלי הפקקים ולהגיע למחוז חפצו, במיוחד כשמדובר טיולי שטח למשפחות. עוד דבר שהישראלי הממוצא אוהב זה הפתעות והתפעלות ממה שקורה בשטח, איזור רמות מנשה בפני עצמו הוא איזור עתיר פריחות וזרימות מיים בחלק גדול מימות השנה והחשוב טיולי ג'יפים ברמות מנשה, ישנה תחושה חזקה של טיול בטוסקנה שבאיטליה.