דף הבית >> בית >> טיולי ג'יפים מידע כללי >> טיול ג'יפים, מה הסוד של הג'יפ?

טיול ג'יפים, מה הסוד של הג'יפ?

טיולי ג'יפים בשטח, מה סוד היכולת המופלאה של הג'יפ לעבירות נהדרת בשטח

יש קסם לנסיעה בשטח עם הג'יפ בטיולי ג'יפים, עוברים דיונות עם חול טובעני או שלוליות בוץ עמוקות או מטפסים במעלות של הרים וגבעות, מדלגים מעל סלעים כאילו אנו נמצאים בכביש
6 להבדיל.
מה עושה את הג'יפ כמונית בשטח ובטבע, אנחנו יכולים לחתוך את השטח ולהגיע לנקודת  אטרקציה ממש במחצית הזמן, איך מצליח הג'יפ לעלות במעלות תלולים ולרדת במורדות תלולים עם תחושה של נסיעה איטית בשטח לשם התפעלות מנוף והצמחייה שלצד הדרך.

בגלל הסוד נהנים מהחוויה של טיולי ג'יפים

כיום מוסדות וארגונים ופרטיים נהנים מהחוויה של נהיגת שטח לפרטיים ומחוויה של טיולי ג'יפים לקבוצות ומשפחות שיוצאות לטבע ונהנות מנגישות רבה למקומות תצפית ומקומות מיוחדים שבהם הטבע מתפרץ במלוא עוזו במשך עונות השנה עם פריחות זרימות ונופים בצפון ובמרכז.

טיולי ג'יפים בצפון

טיולי ג'יפים בצפון נעתן לחלק את הנושא ל 2, האחד טיולי ג'יפים בצפון הקרו וטיולי ג'יפים בצםון הרחוק.
ומה הכוונה אם רוצים לחסוך בזמן אוטובוס וליהנות יותר מחוויית טיולי ג'יפים בטבע ובשטח אז מגיעים ועושים טיולי ג'יפים באזור זיכרון יעקוב, רמות מנשה והכרמל או ממשיכים עוד קצת בכביש המהיר עוטף קריות וחיש קל מגיעים לגליל המערבי ושם ניתן ליהנות מהחוויה של טיולי ג'יפים בגליל המערבי.

השני הוא קצת לחוץ בזמן ויש בו יותר זמן אוטובוס אבל ההשקעה שווה נוסעים לפנים הארץ מאזור בית שאן הגלבוע עמק המעיינות דרך השבר הסורי האפריקאי תימצאו מים בשפע עם זרימות ונביעות במשך כל השנה. באזורים כמו הגליל העליון רמת הגולן.


אז מה הקסם והסוד של הג'יפ בטיולי ג'יפים.

למעשה יכולות טכניות שגורמות לו להיות בעל יכולת עבירות נפלאה בשטח.
האחד זה מתקן שנקרא דיפרנציאל, הדיפרנציאל מחלק את כוח ממנוע לארבעת הגלגלים של הג'יפ יחד בו זמנית. נניח שהג'יפ עם זוג גלגלים ימניים שקוע בבוץ והגלגלים השמאליים באדמה יבשה אז הגלגלים השקועים בבוץ מקבלים יותר כוח. הדיפרנציאל יודע לזהות מצבים שכאלה וזה מאפשר לג'ים להיחלץ  ממצב שחציו שקוע בבוץ.
הדבר הטכני השני הוא מתלים גבוהים כך שהג'יפ עובר מעל מהמורות ומכשולי דרך מבלי שהחלק התחתון יפגע.
היתרונות האלה שוכללו עם השנים וכיום ישנם סוגים של ג'פים בשם הכולל רכבי שטח ולזה יש שם נהיגת שטח זה סגנון של נהיגה מלא אתגר ואדרנלין.