דף הבית >> טיול בגליל המערבי

טיול בגליל המערבי – משהו בלתי רגיל

אם יש חבל ארץ במדינתנו שאינו מוערך מספיק, זהו כנראה הגליל המערבי. כששיעור ניכר מהמטיילים מדברים בשבחי נחלי רמת הגולן ונופי הגליל העליון והתחתון, נותר לו אי שם בצד שמאל של המפה הגליל המערבי, עם החופים המטריפים, הערים השוקקות, האתרים המרתקים והנופים המרהיבים. טיול בגליל המערבי טומן בחובו מפגש פנים מול פנים עם ארץ ישראל היפה, על שלל צבעיה, גווניה ותרבויותיה. לא מאמינים? המשיכו לקרוא ותראו שאיננו מגזימים.
 

הגליל המערבי – נעים להכיר

אזור הגליל המערבי מתחיל בנקודה הצפונית על גבול הלבנון בראש הנקרה, ומשתרע דרומה דרך נהריה ועכו ועד פסגות רכס הכרמל. הוא נעים (יחסית) בקיץ, מושלם לטיול באביב ובסתיו, וגם בחורף אינו מושלג או קר כמו באזור רמת הגולן. אזור הגליל המערבי כולל שתי ערים גדולות (נהריה ועכו), ומספר רב של ישובים בגדלים שונים (ביניהם סכנין, שפרעם, טמרה, כפר מנדא, וגם שלומי, כרמיאל, כפר ורדים ועוד). 

טיול בגליל המערבי - טיולי ג'יפים

אחת המאפשרויות המומלצות לבאים ליהנות מנפלאות הגליל המערבי, זו האפשרות של טיולי ג'יפים בגליל המערבי .
באפשרות זן תסירו ותכירו את מסתורי הגליל המערבי תגחעו לשדרכים עלומות עם הפתעות בשטח תגיעו לתצפיות נוף מנממות מהיפות בארץ, תצפיות שאף אחד לא מגיע אליהן, תגיעו למעיינות דל מיים לשתיה ורחצה תוכלו לשלב טיול שגולש מההר לים.
 

מה אפשר לעשות במהלך טיול בגליל המערבי?

טיול בגליל המערבי יספק לכם אפשרויות בילוי בלתי מוגבלות. פעילויות רבות לילדים (ג'ימבורי, מיני לונה פארק, פארק אתגרים), דרך פעילויות לכל המשפחה (קניונים רבים) ועד לאטרקציות לחובבי הטבע והאקסטרים – מסלולי טיול, נסיעות שטח, תצפיות מרהיבות ועוד. הנה כמה מהאפשרויות היותר מומלצות מבחינתנו: 
 
מתחם מונפורט – לא הרחק מנהריה שוכן המתחם הנפלא, הכולל אגם בו ניתן לשוט, פארק החלקה על הקרח, מסלול קארטינג ואטרקציות נוספות.
 
חוף אכזיב ובצת – כל מילה מיותרת. שניים מהחופים השלווים, היפים והנעימים בישראל נמצאים בגליל המערבי.
פארק גורן – פארק נהדר שבשיאו מצפה מרהיב של האזור (ושל מבצר מונפורט הסמוך) ומספר מסלולים רגליים, ובראשם נחל כזיב.
 
נחל שרך-בצת – מסלול לא קשה היוצא מקיבוץ איילון, כולל נחל רדוד, מערת נטיפים ועוד הרפתקאות טבע ממכרות. הליכה של כשעה וחצי (5 ק"מ).
 
יום בעכו העתיקה – אי אפשר לתכנן טיול בגליל המערבי בלי להגיע לאחת הערים הקסומות שבאיזור, ואנחנו מדברים על עכו. זוהי עיר מלאת היסטוריה, עם נמל יפהפה ושלל יעדי סלפי מושלמים על רקע החומות. 
 
יום / יותר בנהריה – עם חוף ים משגע, שני קניונים גדולים, שדרה ראשית הומת בתי קפה, ברים ומסעדות ומספר מלונות מפנקים, ביקור בנהריה הוא בגדר חובה.
ראש הנקרה – אין כמו טיול נעים בנקרות, תוך צפייה בגלים הנשברים על אבני המזח, וכמובן – נסיעה ברכבל המפורסם. אלו הן כמה שעות של כיף גדול.
 
לינה בזמן טיול בגליל המערבי
מלון עירוני או צימר כפרי? אירוח קיבוצי או קמפינג בטבע? במהלך טיול בגליל המערבי, כל האפשרויות פרושות בפניכם. תוכלו למצוא באיזור עשרות מלונות, מאות צימרים ושלל אפשרויות נוספות בכל דרגות האירוח. שתהיה לכם חופשה מהנה!