קבלו הזמנה מהטבע זה הזמן לטיולי ג'יפים עם הרבה מיים בצפון.
טיולי ג'יפים בצפון -  ג'יפ חיון יערכו לכם טיולי טבע בצפון עם ג'יפאים מוסמכים, ,טיול ג'יפים בצפון, משימות רכובים על ג'יפים, גיבוש וכיף טיולי ג'יפים בצפון, טיולי ג'יפים למשפחות, קבוצות, חברות בתי ספר - כולל ​ביטוח מלא!

טיולי ג'יפים עם ביטוח מלא ורישיונות כחוק!!!

טיולים לפי אזורים בצפון

טיולי ג'יפים בצפון

טיולי ג'יפים ברמת הגולן 

טיולי ג'יפים בצפון - הפעם נתמקד בגליל.


נתחיל טיולי ג'יפים בגלבגליל המערבי שם נימצא המסלול של נחל הגעתון שמוכר לכולם. אפשר סביב מסלול זה לבנות תוכנית של ביקורים כמו פארק גורן עם סיור במונפורט, אפשר להגיע להר אדיר ליהנות מתצפית משגעת על דרום הלבנון אפשר גם לשלב טיול ופעילות ימית רק תבקשו.

אפשרויות נוספות שישנן בגליל המערבי. 
טיולי ג'יפים בצפון ביער בירייה שאזור צפת שבגליל. יער קסום, אפשר לעשות מסלול לאורך שמורת הר מירון ועוד
מסלול מים ייחודי הוא בירדן שחלק שהוא באצבע הגליל אפשר לשלב גם שיט בקיאקים שזו חוויה נהדרת.

אפשרויות נוספות ומעניינות של טיולי ג'יפים וטיול ג'יפים בצפון  זה איזור הכרמל ואיזור רמות מנשה אפשר לשלב טיול מורשת לצד הנאה וחוויה, קרוב לשם יש את זיכרון וקיסריה ושפלת החוף ושם תימצאו הרבה אטרקציות ואפשרויות של טיולי ג'יפים ועם הג'יפים משחקים את משחק המרוץ למילין. עוד תופעת טבע ייחודית זה הפריחות של יערות המנשה הידועות עם זרימות מים ערניות. יש הקוראים לפריחות שבאזור רמות מנשה "פנטסיה בטבע".

טיולי ג'יפים בצפון - הג'יפ הוא האוטו הפרטי שלכם לשטח.


בעת האחרונה אנו רואים שחברות ומקומות עבודה היוצאים ליום כיף וגיבוש משלבים טיולי ג'יפים בשטח.
יש לכך כמה סיבות שהראשונה שבהן היא ההכרה ביתרון העצום הטמון בתנועה ונסיעה של הג'יפ בשטח. עם הג'יפ מגיעים ללב ליבו של הטבע למקומות שעם מכונית פרטית אין אפשרות להגיע ובדרך כלל נוסעים לנקודות תצפית מהממות או שמשלבים טיול רגלי קצר למקום בטבע שהוא חוויה גדולה.
לסיכום כשרוצים לטייל בג'יפים בצפון מומלץ להתייעץ עם עימנו ואנו ניתן לכם ללא התחייבות את כל המידע הדרוש.

טיול ג'יפים ושטח בצפון



האויר מתחמם ויחד איתו מגיע החשק לטיולים, במיוחד כאלה שיביאו אותנו אל פינות נסתרות בהן אפשר למצוא מעיין נובע ובריכה קרירה לטבול את הרגליים או אפילו להתרחץ. טיול ג'יפים מאורגן בארץ, שמארגנים עבורנו בג'יפ חיון, ובמיוחד טיולי ג'יפים בצפון, יקחו אותנו אל פינות מקסימות כאלה
טיולי ג'יפים בצפון למסלולים ידועים או לא מוכרים
עם טיולי ג'יפים בצפון אתם יודעים איפה אתם מטיילים אך לא יודעים אילו דברים קסומים תראו בדרך. אם זהו טיול ג'יפים מאורגן בגולן, סביר שתעברו במסלולים כמו מסלול היין הלוקח אתכם בין יקבים, המסלול יכול להתמקד גם בדרום רמת הגולן באזור כפר חרוב ומצפה שלום, לרדת את הירידה המפותלת מרמת הגולן אל הכנרת ולהכנס אל הזאכי, המג'רסה ועוד נקודות חמד מקסימות שאפשר לטייל בהן בכל מיני דרכים, אך רק טיולי ג'יפים בצפון יקחו אתכם דרך שבילים שלא ניתן להכנס אליהם ברכב רגיל. 
טיול ג'יפים באזור הגליל

טיול ג'יפים מאורגן בגליל, כמו טיול ג'יפים מאורגן בגולן, ישלב בתוכו פעילויות מעבר לנסיעה בג'יפ. בג'יפ חיון אנחנו מציעים לכם טיולי ג'יפים בצפון הכוללים גם פעילויות מקסימות לגיבוש המשפחה או הצוות בעבודה. אנחנו משלבים בין הכרת האזור בו אנו מטיילים לבין הכרת הטבע וההשתלבות שלנו בתוכו. פעילות ODT תחבר אתכם לחלוטין לאזור בו אתם נמצאים. במהלך טיול ג'יפים מאורגן בגליל נוכל להגיע לבחירתכם לאזור הגליל המרכזי, כמו הרי מירון ואזור צפת או דווקא  להגיע לגליל המערבי ולטייל באזור נחל כזיב או נחל בצת, נחלים אשר טיול ג'יפים מאורגן בארץ מצפון לדרום לא ידלג עליהם, והם מהווים חלק מהאפשרויות לתכנון טיולי ג'יפים בצפון.

טיולי ג'יפים ושטח בצפון- טיולים מהנים לכל הגילאים

בין אם אתם צעירים ומחפשים אקסטרים ובין אם אתם בוגרים יותר ומחפשים טיולים שיקחו אתכם אל מקומות שלווים ואל תצפיות מהן תראו נוף נהדר, טיול ג'יפים הוא אטרקציה נהדרת עבורכם. מסלולי מים באזור הירדן ונחלי אצבע הגליל, מסלולים בגליל המערבי בהם הים הוא חלק בלתי נפרד מהנוף, טיולים הכוללים גם מסלול רגלי אינטנסיבי או רק ירידה לצילום הנוף הנפלא. את כל אלה נשמח לתכנן עבורכם בג'יפ חיון. לכם נשאר רק לעלות לג'יפ ולנסוע...